czwartek, 18 grudnia 2014

pierniczki inaczej :)

...pokazując świąteczne "uszytki" napisałam już na Facebook'u, że pierników nie piekę... ot jakoś tak nie złożyło się.......
ale za to raz w roku robię świąteczne ciasteczka... przy recepturze zapisałam sobie "ciasteczka świąteczne, które zawsze się udają":)

tegoroczne świąteczne zajęcia kuchenne (w tym ciasteczka) dopiero przede mną... bowiem jak na razie tkwię w pracowni i w charakterze zapracowanego elfa wspieram mikołajowe przedsięwzięcia różne :)
znienacka, jako przerywnik między trudnymi zadaniami w rozmiarach XXL, szyły mi się różniste podkładki pod kubki... przy ich wymyślaniu w ręce wpadła mi tkanina z "piernikowym" motywem, która mimo, że bardzo mi się podoba, to lata całe czekała aż znajdę na nią pomysł... a tu hop! i pomysł pojawił się sam :)
do podkładek z sercami i gwiazdami, do których dodałam nieco szmatek w barwach miodu, zdążyła już przylgnąć nazwa: pierniczkowe... niechaj będą więc: PIERNICZKOWE :)
uśmiecham się i mruczę pod nosem przy maszynie: wszyscy pieką pierniki... mam i ja :D


w tej samej tonacji kolorystycznej: gwiazdki i kropki...


i ze złoceniami....

i oczywiście czerwono-zielone z bardzo świątecznych tkanin :)

 tu komplety damsko-męskie - podkładka dla Niej... i dla Niego... :)

i inne takie.... :)


 dużo pierniczków zrobiłam w tym roku, prawda?
spokojnych dni Wam życzę, do samiutkich Świąt... a potem dużo miłego czasu z Bliskimi...




P.S.
a w przedświątecznych poszukiwaniach podarunków Zielonogórzan zapraszam do Galerii Grafitt:
-  w piątek 19.12. w godzinach 16:00-19:00
-  w sobotę 20.12. od 10:00 do 16:00
W tym czasie oferta Galerii powiększy się o wyroby artystów, twórców i rękodzielników... będzie kolorowo i nietuzinkowo!  Mamy dla Was mnóstwo propozycji na niebanalne świąteczne prezenty:)
Pracownia ino-ino też tam będzie :D


14 komentarzy:

  1. Śliczne pierniczki! Mnie też mogłyby takie wyjść (z pieczeniem mam problem:).
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, że to dobry sposób pierniczkowania, gdy pieczenie nie wychodzi? :)))
      pozdrawiam świątecznie!

      Usuń
  2. Cudowne i takie pieęęęęęęęęęękne! Wesołych Świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładki są piękne, z przepięknych tkanin i w mistrzowskim wykonaniu.
    Radosnych Świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci pięknie!
      wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  4. Aleś poszalała:) cudne pierniczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszalała, poszalała.... po publikacji tej porcji jeszcze parę pierniczków "upiekłam" :)

      Usuń
  5. żeś napiekła niemało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierniczkowe uszytki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

...już teraz dziękuję Ci za słowa, które zostawisz... dzięki nim wiem, że pracownia nabiera życia...