czwartek, 24 marca 2011

pastelowo...

miało być ecru... i pastelowo... i miękko... i koniecznie z literkami imienia :))
bardzo się starałam... chyba się udało... jest bardzo pastelowo (kolory na zdjęciu żywsze  niestety niż w rzeczywistości).... i jest miękko - futro misiowe to polar bardzo dobrej jakości....
wiecie co? nie sądziłam, że aż tyle tkanin "ecru i okolice" skrywa mój wielobarwny regał ze szmatkami :)
proszę Państwa oto Miś.... Miś dla Szymusia....

pastelowych, miękkich snów życzę malutkiemu Szymusiowi...

17 komentarzy:

  1. Słodki miś :)
    Aż chciałoby sie do niego przytulić :D
    A kolorki - super :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny miś ;o) Szymuś bedzie szczęśliwym chłopcem ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misio z okienka :) Słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny Miś- do takiego chciałoby się przytulać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szymusiowi na pewno będzie się słodko spało :) Podusia piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, Twoje podusie mnie zachwycają, każda kolejna piękniejsza... też się przymierzam do uszycia podusi dla synka, ale muszę najpierw dokończyć motyw z haftem krzyżykowym, który chcę dać na środek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie kolorki kawy z wanilią i czekoladą, mniam! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, puchate, cieplutkie, milutkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, słodka podusia, na pewno bardzo przytulna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest po prostu urocza. Skoro podusia pastelowa to kolorowych snów dla Szymusia.
    Pozdrawiam
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak patrzę na podusię to słyszę słowa piosenki...więc choć pomaluj mi świat na ...
    Piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Misio uroczy!
    A mnie bardzo podobają mi się literki na Twoich podusiach.Perfekcyjne!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodka podusia. :) Zapraszam do zabawy "Moje małe tajemnice" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne poduchy - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

...już teraz dziękuję Ci za słowa, które zostawisz... dzięki nim wiem, że pracownia nabiera życia...