niedziela, 21 lutego 2010

łaciato...

łaciato zrobiło się na zewnątrz... tu i tam spod śniegu wychyliły się kawałki chodników, dróg, parkingów... a tam i tu wciąż zalegają całe góry śnieżnej masy... góry łaciate... w białe, szare i całkiem czarne łaty... ptaszki podćwierkują już jakby raźniej, wiosennie, a i słońce rano zaglądało w okna... tylko, że po południu znów dosypało śniegu... ot taki czas...

w minione dni w pracowni niewiele zdołałam uczynić, ale pomalutku skreślam z listy kolejne punkty.... baaardzo pomalutku... a co skreśliłam? pokażę następnym razem, bo zdjęcia trzeba zrobić w dzień... 
mam jednak coś odpowiedniego na dziś - odrobinę łaciatego :))
parę miesięcy temu zainspirowana łaciatą tkaniną skorzystałam z pomysłu i wykroju umieszczonego w sieci o tutaj  i uszyłam w pewien wieczór torebeczkę-krówkę... nie skończyłam jednak z jakiegoś powodu, odłożyłam na potem... dłuuuugie potem... wczoraj natknęłam się na nią przeszukując koszyk z paskami przyciętymi na klamkowe kotki (co tam robiła?)... a że byłam w towarzystwie małej Zuzi, to...  bzum-bzuuum... dosłownie dwa szwy i gotowe! Zuzanka ma teraz torebeczkę w sam raz na paczkę chusteczek (na przykład) :))
 
 

patrzę na zdjęcia (bo torebeczka pojechała z Zuzią) i myślę sobie, że całkiem sympatyczna ta krówka, prawda?  chyba kiedyś znów uszyję taką, bo łaciata szmatka jeszcze jest...

10 komentarzy:

  1. prześliczna!
    i taka wesoła, że się człowiek samoistnie do niej uśmiecha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebeczka-króweczka!Zuzia pewnie szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda.Całkiem sympatyczna, jak i pozostałe Twoje "tworki-wytworki"! Tak trzymaj, pamiętając o ręce.
    Ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :)
    Krówka pojechała z Zuzią "w siną dal" a ja mam prośbę o kolejną taką :))
    idę po łaciatą szmatkę....

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ta krowka jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja bym chciała mieć taką torebkę po brzegi wypełnioną krówkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza, łaciata torebusia. (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka-krówka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka torebeczka. Wspaniały pomysł, nowa właścicielka na pewno ma uśmiechniętą buzię :)

    OdpowiedzUsuń

...już teraz dziękuję Ci za słowa, które zostawisz... dzięki nim wiem, że pracownia nabiera życia...