niedziela, 17 lipca 2011

nikogo nie ma w pracowni :)))

mam nareszcie wakacje!!!!....
po ostatnich tygodniach stresów i wytężonej pracy oczekiwałam tych dni z wielkim tęsknieniem... i ogromnym pragnieniem spełnienia... i wreszcie są: nasze mazurskie wakacje... rodzinka, jeziora, słońce i niebo przyjazne...  wiatr śpiewający swe najpiękniejsze pieśni... i czas zwalniający, niespieszny, błogi... cisza myśli... cisza we mnie... mmmm.... tego mi było trzeba :)

ogłaszam więc:
nie ma mnie w pracowni, 
nie ma mnie dla nikogo :)
....a tak właściwie... to dosłownie nikogo w pracowni nie ma... zupełnie... po prostu nikoguśko! :-)
ja na Mazurach.... a maszyna pojechała do swego SPA (czyli do serwisu) na porządne regenerujące wczasy...  nawet stara maszyna wyprowadziła się właśnie z pracowni - powędrowała w dobre ręce Joasi, która zafascynowana techniką patchworku odkryła dla siebie nową pasję... a szycie idzie Jej coraz lepiej....

tak więc: będę, gdy wrócę :-)))
na razie odpoczywanie w planach.... łapanie równowagi - paradoksalnie podczas kołysania, na falach :)
a potem... potem będzie potem....
paaaaaa..... pozdrawiam słonecznie...

19 komentarzy:

  1. Niech Cię nie będzie dla nikogo. Bądź tylko dla siebie :) Słońca i wiatru w żagle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, odpoczywaj, zwalniaj, wyciszaj się ...
    Cudnych wakacji Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. słowiczych treli, szumu wiatru, pięknych zachodów słońca, widoku małych łabądków, ciszy, spokoju, pogody w środku i na zewnątrz

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... jak to nie ma!? Jeszcze godzinę temu widziałam Ciebie tu! ;)

    Miłego wypoczynku!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego ładowania akumulatorków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Milego wypoczynku i przepieknej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpoczywajcie Kasieńko, Ty, Twoja rodzina i oczywiście maszyna :)
    Cudownych dni Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baw się dobrze i nabierz sił;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpoczywajcie...... ładuj akumulatorki.....

    OdpowiedzUsuń
  10. masz rację, nie ma yo jak zmiana krajobrazu i rytmu, wypoczywaj i wracaj z nowymi pomysłami :))
    miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry. Pani Kasiu no ja mam tylko nadzieję że ma Pani włączony alarm i dobrych sąsiadów. Bo jak Pani napisała że nikogo nie ma w domu to normalnie prawie klucze pod wycieraczką. Niech Pani szybko zadzwoni do sąsiadki i wtedy dopiero można odpoczywać.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Milego i szczesliwego wypoczynku wakacyjnego,
    i dobra , madra rada Kuby , klucz z pod wycieraczki , i zaniesc do sasiadki , mesle ze tam bedzie bezpieczniej!!!
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. wiem, że odpocząć MUSISZ, ale nie lubię jak nikogo nie ma w pracowni...jakoś mi tak wtedy smutnawo. wracaj już!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystaj ile się da :)
    GRATULUJĘ i zapraszam po odbiór wyróżnienia !)
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

...już teraz dziękuję Ci za słowa, które zostawisz... dzięki nim wiem, że pracownia nabiera życia...