sobota, 9 lutego 2019

jeansowa niespodzianka :-)


..."torba ze snu", ta potrójnie niebieska z ostatniego wpisu, szczęśliwym zbiegiem okoliczności stała się prezentem urodzinowym od mojej przyjaciółki Agnieszki dla Magdy... a ponieważ Agnieszka mieszka bardzo daleko stąd, a Magda (ach te zbiegi okoliczności!) dosłownie tuż obok - to pakowaniem prezentu zajęłam się ja, a Młodszy wieczorową porą czynił honory kuriera i doręczył przesyłkę do rąk własnych :-)
....zanim jednak nastąpił wieczorny finał akcji, udało mi się przed południem uszyć szybko z resztek po tworzeniu torby małą kosmetyczkę jako dodatek do prezentu... w tajemnicy przed Agnieszką, niespodzianka była zatem podwójna :-)


guziki przyszyte jako ozdoba, to dawny podarunek od... Agnieszki :-)
czekały w pudełku na właściwą chwilę i proszę....


...obie Dziewczyny szczęśliwe i uśmiechnięte... a i ja uradowana takim obrotem spraw :)
dobra energia posłana w świat, niech krąży :)

6 komentarzy:

  1. Piękna historia, a dobra energia na pewno wróci do Was.
    Pozdrawiam słonecznie Kasiu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i te słodziakowe guziczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Katto! muszę pokombinować, do czego przyszyć resztę z zapasu tych guziczków :)

      Usuń
  3. Piękna i praktyczna i eco☺ A ja ciągle migam się od wszywania zamków.

    OdpowiedzUsuń

...już teraz dziękuję Ci za słowa, które zostawisz... dzięki nim wiem, że pracownia nabiera życia...