czwartek, 29 października 2015

Tęcza Dobrych Życzeń - Blogger's Quilt Festival

...miałam napisać o Tęczy dawno temu... ale wciąż "coś" i czas umykał... przed tygodniem zmobilizowałam się wreszcie i uporządkowałam zdjęcia z szycia tego patchworka... Jo Ho już dawno namawiała mnie, by pokazać ów quilt światu na Blogger's Quilt Festival.... pomyślałam - może i fakt, przynajmniej wreszcie się skupię i opublikuję opowieść tęczową... ale... ale szyłam inne rzeczy, a potem intensywnie Wielkiego Kota i nie znalazłam wystarczająco dużo spokojnych chwil, by się tęczowym postem zająć jak należy....
dziś natomiast mija termin zgłoszeń do Festivalu... nie mam więc wyboru: albo teraz, albo innym razem :)
... zatem - opowieść będzie krótka, za to z dużą ilością zdjęć :D

Tęcza Dobrych Życzeń powstała w maju w prezencie ślubnym dla Martyny i Krzysztofa... w planach miałam quilt czarno-biały (bo Martyna rysuje komiks), ale na szczęście zapytałam Państwa Młodych, co im się marzy.... marzył im się kolor... duuużo koloru... a jednocześnie elegancja... i tak powstał patchwork bardzo tęczowy:


oto fotorelacja z szycia Tęczy Dobrych Życzeń

układanki, układanki....
 

po wielu godzinach układania, cięcia i zszywania: 

podczas ostatniego etapu układanek z otuchą i pomocą w szyciu przybyła Asia
Kochana - bez Ciebie nie dałabym rady! Dziękuję :D
po skończonej pracy zrobiłyśmy pamiątkowe zdjęcie :))

  moje ulubione jasne tło :)

 przygotowania do pikowania

i pikowanie nocą późną :) 
[maszyna Janome MC6600, rama Bernina]

 zdejmowanie z ramy

a na koniec lamówka - uszyta także tęczowo :)

Quilt osiągnął spory rozmiar - około 200x230 cm, ale niestety nie zapisałam dokładnych wymiarów i nie pamiętam :)
Najważniejsze, że bardzo spodobał się Martynie i Krzysiowi! Kochani - jeszcze raz wszystkiego dobrego!!!

W tym miejscu chciałabym jeszcze podziękować bardzo Marcie ze sklepu Craftfabric, która błyskawicznie odpowiedziała na mój mail, a potem przygotowała i wysłała zestaw brakujących tkanin. Dziękuję....

***
a jeśli chodzi o festiwal - Tęczę Dobrych Życzeń zgłaszam w kategorii patchworków tęczowych :) czyli ROYGBIV

ufff... mam nadzieję, że tą nagłą blogową nad-aktywnością nie zmęczyłam Was zanadto...
miłego dnia Wszystkim!

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. bardzo mi zależało na tej tęczy - wszak szyta była dla Przyjaciół :D
      dzięki za dobre słowo...

      Usuń
  2. Beautiful, beautiful quilt! I give it two thumbs up, too! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is outright gorgeous! You did so well arranging the colors!! I'm so glad you shared this quilt - I like it so much!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tęczowo! Lamówka to już kropka nad i:))) Fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Gazynio... z decyzją o lamówce czekałam do ostatniej chwili :)
      gdy tęcza była już wypikowana od razu wiedziałam, że wykończenie musi być kolorowe :)
      cieszę się, że Ci się podoba!

      Usuń
  5. A to pokolorowałaś świat Młodym. Piękny, życzę powodzenia w konkursie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Mysiu... Młodym podobał się bardzo - to najważniejsze :)

      Usuń
  6. Uwielbiam tęczowe quilty. Ta kategoria to moja ulubiona :-) Piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, tęczowe quilty mają w sobie coś szczególnego :) cieszę się, że mogłam taki uszyć :D

      Usuń
  7. w kupie siła .... niech nam te kciuki nigdy z sił nie opadną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokazujesz tęczowe schody do nieba, Kasiu. Bardzo piękny quilt - powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję za piękne słowa...
      posyłam dobre myśli w Twoją stronę! :D

      Usuń
  9. Czytałam Twój wpis jak baśń :-) Coś pięknego! Mam nadzieję, że Twoja tęcza zajmie jeśli nie pierwsze, to wysoko punktowane miejsce :-)
    Trzymam kciuki i głosuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ata, dziękuję!
      miło wiedzieć, że dobrze Ci się czytało :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. :)
      miód na serce moje... dzięki Paulino!

      Usuń
  11. Bardzo piękny quilt. Kolory bajeczne, wykonanie mistrzowskie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

...już teraz dziękuję Ci za słowa, które zostawisz... dzięki nim wiem, że pracownia nabiera życia...