poniedziałek, 2 kwietnia 2012

wyścigi...

usiłuję się ścigać z czasem... na razie on wygrywa... 
mam przed sobą zbyt długą listę spraw do załatwienia, rzeczy do zrobienia i decyzji do podjęcia.... ech...
niekiedy jednak udaje mi się wykraść parę chwilek Czasowi i uszyć coś z długiej listy planów i pomysłów szyciowych...  nadal to jednak kropla w morzu... i tak wiele jeszcze do nadrobienia....

Lego Ludzik dla Maksa
 

 Dinozaur (trochę groźny :D) dla Kacpra
 

wiosna już zdążyła nas oczarować, a tu wczoraj padał śnieg i to wprost na kwitnącą forsycję!... wiatr wiał taki, że w kominie zalęgły się wyjce... stado głośnych wyjców, które nie dawały spać :-)...
idę poszukać zaległych snów... i Wam życzę snów dobrych...

11 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękne podusie a te aplikacje...
    Stale się nimi zachwycam. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne,że zaglądasz na bloga raz na jakiś czas :)
    Miło pocieszyć oko kolorowymi poduchami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne poduchy, sama radość dla właścicieli:) Kasia, zwolnij, proszę....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje aplikacje. Ludzik Lego jest niesamowity - wspaniale oddałaś jego trójwymiarowość kolorami tkanin.

    OdpowiedzUsuń
  5. ludzik lego czadowy! u mnie lego króluje! :) niestety gonitwa za czasem też jest moją zmorą! powodzenia w realizowaniu wszystkich planów, niech się dobra trochę wydłuży ;) uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzik wspaniały!!!!!

    Dinki mam zamiar tak samo zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dinozaur okropnie męski. Ja też określam swój obecny czas jako- trwanie w niedoczasie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduchy jak zwykle dopieszczone do ostatniej niteczki. Legowy ludzik mnie rozbroił, jak wyjęty z pudełka klocków - super:)
    Dinozaur bardzo przyjacielski, wcale się go nie boję - serio:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podusie świetne :) Klockowy ludzik , dosłownie jakby był fotką Lego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dopiero dzis trafilam tutaj do Ciebie, ale juz wiem ze bede Twoja stala wielbicielka i obserwatorka i podziwaczka itd... achhh te poduszki
    POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduchy super :))) jak zwykle zresztą :))) a ten ludzik lego, no jak żywy ;P

    OdpowiedzUsuń

...już teraz dziękuję Ci za słowa, które zostawisz... dzięki nim wiem, że pracownia nabiera życia...