wtorek, 2 sierpnia 2016

bujanie... kołysanie...

....to będzie króciutka opowieść z cyklu "różne rzeczy czasem szyje człowiek" :)

... H. poprosił o pomoc w "zmontowaniu" prezentu dla K. :)
dysponował starym fotelem bujanym w całkiem niezłym stanie, ale zamarzyło mu się zaczarowanie owego zacnego mebla w coś nietypowego, najlepiej miękkiego.... takiego dla K. po prostu.... prosił akurat w czasie największego pracownianego ferworu szycia i wyjazdów... ech... zatem mebel musiał poczekać nieco w kącie... zwłaszcza, że pomysł na czary wykluwał się niespiesznie.... aż... kilka godzin gimnastyki z papierem i ołówkiem, szpilkami i nożyczkami, gąbką i kwiecistą materią.... i abrakadabra - jest!
taki bujak różany, pospiesznie sfotografowany :)
 
poducha dwudzielna, z możliwością wyjęcia ze środka gąbczastych wkładów i uprania poszycia w pralce :)
 
...i tak mi się dziś ów fotel w sam raz w poście pojawia... wszak bujanie i kołysanie to relaks... czyli odpoczywanie.... mmm.... czyli? wakacje!
tak, tak - nareszcie... tkaniny, wykroje i maszyny porzucam na chwil dłuższych parę.... naprawdę! nawet - tym razem - ani kawałeczka szmatki, ani jednej szpulki i ani jednej igły nie zabieram :)))

...co prawda Pan Miauczyński strzelił lekkiego focha, ale zaraz potem przysiadł między królisiami na półce w pracowni i obiecał, że poczeka :)

pozdrawiam Was wakacyjnie :)
i życzę chwil niebieskich, zabujanych i ukołysanych :D

16 komentarzy:

  1. Odpoczywaj,Kasiu!
    Ładuj akumulatorki :)
    A różany fotel wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego odpoczynku Kasiu ! A fotel baaardzo zyskał z tym materacykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wygląda ten fotel!

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego odpoczynku:)ja właśnie wróciłam,ale miałam ze sobą robótki,bo jakże o tak,co robić na plaży ,czym zająć ręce:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka cudna metamorfoza
    Oj tak różne rzeczy człowiek szyje
    Kasiu udanego urlopowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się fotel bujany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozany fotel wyszedl elegancko.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny fotel ale wakacji już pewnie nie mam co życzyć, pewnie zdążyłaś już wrócić nim tu dotarłam ale mam nadzieję, że wróciłaś zadowolona i wypoczęta bo znając Twoją energię nie posiedzisz długo i rzucisz się w wir pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne pozdrowienia zostawiam i dziekuje za cudowny relaks :)) Swietny blog i rewelacyjne prace <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa...
      cieszę się zwłaszcza z tych o relaksie :D
      pozdrawiam najcieplej...

      Usuń
  10. Przecudny fotel. Też szłam ostatnio w podobny sposób tyle, że poduche na szafkę do butów. Wkład piankowy wyjmowany do prania. Zdjęć jeszcze nie mam,bo poducha czeka na odbiór. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudny fotel. Też szłam ostatnio w podobny sposób tyle, że poduche na szafkę do butów. Wkład piankowy wyjmowany do prania. Zdjęć jeszcze nie mam,bo poducha czeka na odbiór. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

...już teraz dziękuję Ci za słowa, które zostawisz... dzięki nim wiem, że pracownia nabiera życia...